it doesn't hurt me, you wanna feel how it feels?

:c. en osaa muuta sanoo. tää päivä ei oo tosissaan ollu mun päivä, joo okei, on ollu hyviäkin juttuja mut suurimmaks osaks toivon ettei tätä päivää ois ollutkaan.

toisaalta haluisin selittää miksi näin, mut toisaalta taas en halua koska tiedän et liiottelen asioita aika paljon, mut musta tuntuu, et jos mää asioita liiottelen ni ne vaan tuntuu musta semmoselta, vaik ne muitten mielestä ei oliskaan.

tässä maailmassa on varmaan tuhansia ihmisiä kellä on asiat (henkisesti) huonommin, paljon huonommin kuin mulla ja joilla on paljon enemmän ongelmia kuin mulla, mut on mullakin omani. ehkä ne on joidenkin mielestä turhia ja säälittäviä, mut osa niistä on mulle itelleni sellasia joista mä en pysty puhumaan, sillein livenä persoonassa. mä en vaan kykene siihen ja vittu that's it. lopettakaa se vitun hokeminen, tai kohta mä en oikeesti kerro teille enää yhtään mitään ja piste.

enkä mä tasan ole velvollinen selittelemään yhtään kenellekään yhtikäs mitään. jos ette vittu osaa hyväksyä mua sellaisena kuin mä olen niin painukaa vittuun ja jättäkää mut rauhaan. mulle riitti, kiitos.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold