he doesn't even care at all

hej kaikki c: tänään on ollu semmonen päivä, et mielummin oisin jääny sänkyyn makaan koko päiväks (70% sen takia et tuli nukuttua semmoset 2-3 tuntia, vitun ihanaa), mutta... no jaa. don't try to understand.

ehkä mä olen tosissani niin eristäynyt oikiasta maailmasta, mutta mä en tajua ihimisiä. mä en vaan tajua niitä.

don't judge me by my past. I don't live there anymore. ... niinpä niin, ihimisillä tuntuu olevan joku pakottava tarve arvostella ja tuomita muita sillä perusteella, millanen niitten menneisyys on ollu. mut mennyt on mennyttä, mitä vitun väliä sillä enää on?

it's simple. never lie to someone who trusts you, and never trust someone who lies to you. tämänkin mä olen saanut todistaa todeksi niin monta kertaa, etten jaksa enää uskoa, en jaksa enää luottaa. mitä väliä, mäkin voin vaan valehdella.

being true to yourself is better than being a liar. just to impress everyone. just niin, me ollaan mitä ollaan, miks pitäis feikata jotain muuta? jos oot erilainen, niin sitten oot. olitpa ihan millane tahansa, kaikilla on oikeus tulla hyväksytyks.

I am me and I won't change for anyone. ehkä tärkein, mitä halusin sanua. mä en ymmärrä ihimisiä, jotka muuttaa itteensä vaan siks, että joku ei tykkää niistä sellasina ku ne on. ei se oo reilua. mutta toisaalta, mikäpä täs maailmas oliskaan reilua?





I can and I will. Watch me!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold