maanantai 29. joulukuuta 2014

The heartblood symphony

Song of the day;;




--

Wow, it's a bit hard to believe that there's only a few days left of 2014. Well, we're going to buy some fireworks today and tomorrow and just generally take it easy (I am going to play loads of video games while I still can before school starts, mind you). I wish the rest of my Christmas presents would arrive before the holiday ends...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

The bee

  Song of the day;; → DIR EN GREY - Merciless Cult 悲観的な君と無慈悲な君と 我 可愛い君は あぁ 其処で何を視ている 比較と比例の中 叫び狂い果てる お前が望んだ結末だろう さぞかしロマンティストなんだろうぜ ah Gasp f...