Bear the cross

Song of the day;;


--

Aamulla ylös kello 5:30 ja sitten 7:55 junalla kohti Rovaniemeä, josta bussilla Leville. Jes! Viime vuonna mä en lähtenyt mukaan Lappiin ollenkaan. Syy siihen oli pääasiassa se, että mua on viime vuosina alkanut ahdistaa se 8+ tunnin ajomatka aivan helvetisti. Joku siinä on, varmaan osittain se, et se tila on niin helvetin pieni eikä sieltä pääse mihinkään. Se ajomatka onkin aina ollut se osa näissä reissuissa, josta mä en ole tykännyt. Tänä vuonna mä kuitenkin pääsen välttämään sen ja silti nauttimaan Lapista, kun menen junalla + bussilla yksikseni ton matkan. Plus mä en ole koskaan ollut junassa neljää tuntia pidempää, joten tää on aivan uusi kokemus! Matka Rovaniemelle Kuopiosta kestää junalla vähän alle 7h, jonka jälkeen mulla on noin tunnin odotus, ennen ku bussi lähtee Leville.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold