The ghost of you and I

Song of the day;;


--

Huomenna pääsen vihdoin ja viimein käymään kampaajalla! Kävin viimeks marraskussa, eli noin 7 (??) kuukautta sitten ja mun hiukset on kasvaneet aivan helvetin liian pitkiksi. Ei mulla oo mitään pitkiä hiuksia vastaan, mut mulle itselle ne ei sovi (ainakaan itse en koe et sopis) enkä tunne oloani omaksi itsekseni jos mulla on pitkät hiukset. Tulee semmonen epämukava olo, you know? Joten kiva päästä nyt käymään tuolla. Oisin käyny jo aiemmin, mut tän korona-tilanteen takia välttelin (samasta syystä en käyny nyt keväällä ottamassa uutta tatuointia, vaikka tarkoitus olikin). Muuten hei, ihanaa Pride-kuukautta kaikille! Maailman tilanne tällä hetkellä on joo paska, mut koitetaan nauttia edes jostain. Ens viikolla tulee ammattikoulujen tulokset (tai no, aikaisintaan niitä alkaa torstaina eli 11.6 tipahdella), joten tässä tän kuun aikana nyt sit selviää se, mihin mä syksyllä sitten lähden. Kerron tarkemmin sitten kun tiedän. Mulla olis pääsykoe ens viikolla, mutta aion jättää sen tekemättä, koska mut on hyväksytty alempaan toiveeseen, mihin mä menisin mieluummin (siis älkää kysykö miks en oo sit laittanu sitä ylemmäs, koska en todellakaan tiedä), joten vaikka oonkin aika varma etten ois päässy sinne kuitenkaan, niin en halua tavallaan ottaa riskiä että menettäisin tän toisen paikan. Mutta tosiaan joo! Jutellaan tarkemmin niistä jutuista sitten kun kaikki on selvillä. Voisinkin itseasiassa tehdä ihan kokonaisen postauksen, jossa kerron mihin kaikkialle hain ja mihin pääsin/menen etc. Ja joo, tiedän, se saatanan spessupostaus on ihan helvetin myöhässä mutta ihan rehellisesti mä aina unohdan sen ihan kokonaan! Ehkä mä joskus tässä muistan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold