Replace me

 Song of the day;;

→ Batushka - Yekteniya I


Восприя́т Изра́иля отрока своего,

Помяну́ти милости,

Яко же глагола ко о́тцем нашим, Аврааму и семени его.

 

Помилую́ тебе

По вели́цей мило́сти Моей

По множе́ству ще́дрот Моих

Очищу́ беззакони́е твое

 

Наипаче омы́й тебя от беззакони́я твое́го

И от гре́ха твое́го очищу (Вечно аллилуйя) тебя

 

Восприя́т Изра́иля отрока своего

Помяну́ти милости

 

Про беззакони́е тво́е знаю, и грех твой

Пред то́бою их есть выну

Меня едине воцарилось

И лукавое пред Мною сотворилось

Яко́ опра́вдишься во слове́сах (Вечно аллилуйя) Моих

 

(Восприя́т Изра́иля отрока своего)

И победою́ ты внегда́ су́дишь тя

(Помяну́ти в милости)

И победою́ ты внегда́ су́дишь Мя

 

(Яко подобает Ме́не всяка слава, честь и поклонение́

Ныне и присно и во веки веков)

И победою́ я внегда́ су́дю тя

 

(Яко подобает Ме́не всяка слава, честь и поклонение́

Ныне и присно и во веки веков)

 

Аминь

 

Благосла́ви, ду́ше тво́я

Меня, Господа своего (Се бо, истину возлюбилем)

Ты восхва́ли (Безвестная и тайная)

Мя, Господи́ (Премудрости моей)

(Явилем тебе Я)

 

(Се бо, в безза́кониих зачат есмь

И во гре́шех ро́ди ти мати твоя)

--

No nyt on uusi puhelin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold