Bring me to life

 Song of the life;;

→ Renaldo & Clara - Fent amics


M'hi acostumo igual que quan no hi ha altra opció que acostumar-se

Lleida és petita i el més habitual serà trobar-se


Varis intents d'esquivar-se

No hi ha gaire bars on deixar-se caure

Em puc estar entre l'espasa i la paret el temps que calgui

El lloc estret que hi queda és suficient per cabre-hi


Deixo d'estar confortable

Quan arriba el so d'aquell accent que gasta


No se m'acut què contestar-li

És massa tard per concentrar-se

Més bé s'expliquen les mirades

Sense compliments


El panorama és trist i són tristes les seves paraules

El seu parlar em fa pensar en les poques ganes d'escoltar-les


Hagués hagut d'amagar-me

És l'única manera de salvar-me'n

No se m'acut que contestar-li

És massa tard per concentrar-se

Més bé s'expliquen les mirades

Sense compliments


No se m'acut que contestar-li

És massa tard per concentrar-se

Més bé s'expliquen les mirades

Sense compliments

--

Yö oli paska ja niin oli päiväkin. En saanu tiskattua enkä kirjotettua luentopäiväkirjaa, jonka deadline on perjantaina. Vitun kivaa. Huomenna terapia. Ja myös joulukuun eka päivä! Toivottavasti saisin nukuttua kunnolla niin sais huomenna tehtyä ees jotain pientä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold