Take your breath away

 Song of the day;;

→ Paradox Interactive - Death of Prince Albert

--

Tänään oli eka terapia kesän jälkeen. Ei mitään kummempia, sovittiin että alottelen nyt tuon lääkityksen (käyn siis huomenna Apteekissa kun en tullessa muistanu enää) ja sit pitää soitella Kelalle nuista hakemuksista ja laitella psykoterapeuteille sähköposteja... Jee. Sovittiin myös, että aletaan käydä läpi tän syömishäiriön taustoja ja mitkä tähän on mahdollisesti olleet syinä. Se on vähän pelottavaa ja ahistavaa, koska en oo koskaan kertonut kenellekään niitä ajatuksia, mitä mun päässä tän tiimoilta on liikkunut ja liikkuu edelleen, koska ne on oikeasti välillä aika sairasta settiä. Sain kuitenkin luvan kirjottaa ja sitten lukea ajatuksiani, koska ollaan todettu, ettei multa tule luonnollisesti semmosta puhetta (tämähän ei siis mulle ollut mikään yllätys), joten kirjottaminen varmasti helpottaa asian läpi käymistä, koska oon aina kokenut sen olevan mulle luonnollisempi tapa ilmaista ajatuksia ja tunteita. Sitten mun pitää vielä tällä viikolla kattoa muutama video noihin luentoihin liittyen ja tehdä ne tehtävät ennen ens tiistaita.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold