Fire

 Song of the day;;

→ Break My Fucking Sky - The Letters We'll Never Send

--

Tänään oli tosi kiva päivä. Kävin aamupäivästä fysioterapiassa ja sitten touhuilin kaikkea pientä kunnes porukat tuli. Käytiin vähän kävelemässä ja tilattiin sitten ruokaa. Oli tosi kiva nähä porukoita ja Runttia taas. Runtti on aina niin ihana, etenkin kun aina kun ei olla nähty pitkään aikaan, sillon se antaa kamalasti pusuja ja katsoo mua sellasella tavalla että mä jotenkin aistin että se rakastaa mua niin kuin mäkin sitä. Tunnen myös olevani tosi onnekas, kun mulla on niin hyvät ja läheiset välit mun perheeseen ja että ne oikiasti tulee tuon neljä tuntia tänne käymään mun luona. Tiiän että kaikilla ei oo näin. Huomenna pitäis kai olla aika lämmin ja hyvä keli, niin aattelin käydä vähän pidemmällä lenkillä (viime viikonloppuna tosiaan kävin sekä lauantaina että sunnuntaina ja oli ihanaa) ja sen jälkeen pitää käydä kaupassa. Nyt kun siivoilin noin urakalla niin voin olla usiamman päivän miettimättä siivousjuttuja, mikä on tosi jees. Mietittiin vähän alustavasti sitä et milloin meen sitten kesälomaksi kotia, kun lähen käymään siellä Helsingissä kaverin kanssa 13. päivä niin ennen sitä, koska Runtilla on synttärit 12. päivä. Varmaan siis sitä edeltävänä viikonloppuna. Voisin muuten mennä junalla, mut tarviin ottaa vaatteita, koska mulla ei kotona oo oikeastaan minkäänlaisia kesävaatteita (paitsi jätin viimeks kaikki mun shortsit sinne jostain syystä). Tää biisi saa mut muuten aina jotenkin tosi tunteelliseksi, meinasin kerran junassa alkaa kyynelehtimään tän takia.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold