Lights & music

 Song of the day;;

→ Käärijä - Cha Cha Cha


Rankka viikko ja paljon pitkii päiviä takan

Mielenkiintona piña colada ja rata

Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota

Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota


Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

En mieti huomista ku tartun tuopista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku


Muutama piña colada on jo takana

Silti mul on vielä naamataulu vakava, yeah, yeah, ye, ye, yeah

Ilta on vielä nuori ja aikaa kumota

Tää jäinen ulkokuori on aika tuhota

Parketti kutsuu mua ku en oo enää lukossa

Niinku cha-cha-cha, mä oon tulossa


Pidän kaksin käsin kiinni juomista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

En mieti huomista ku tartun tuopista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

Haluun olla sekasin ja vapaa huolista niinku

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, ei

Ja mä jatkan kunnes en enää pysy tuolissa niinku vou


Nyt lähden tanssimaan

Niinku cha-cha-cha

Enkä pelkääkään tätä maailmaa

Niinku cha-cha-cha

Kun mä kaadan päälleni samppanjaa


Cha-cha-cha, toinen silmä jo karsastaa

Ja puhe sammaltaa ku tää toinen puoli must vallan saa

Cha-cha-cha, en oo arkena tää mies laisinkaan

En oo mut tänään oon se mies, tänään oon se mies


Nyt lähden tanssimaan

Niinku cha-cha-cha

Enkä pelkääkään tätä maailmaa

Niinku cha-cha-cha

Kun mä kaadan päälleni samppanjaa


Niinku cha-cha-cha

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha, aa-aah

Niinku cha-cha-cha

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha

Cha, cha, cha, cha, cha, cha, cha

--

No tulevaisuuden erittäin pettynyt ja vittuuntunut minä täällä hei. Niinhän siinä kävi, että vaikka saatiin eniten yleisöääinä ja paikan päällä ollut yleisö huusi Cha cha chata ihan helvetisti, raatien Ruotsi-rinkirunkkaus oli liikaa ja Ruotsi voitti. Oon yhä enemmän vaan sitä mieltä että nuo raadit pitäis hävittää vittuun ja mennä pelkillä yleisöäänillä. Samoin voitais kieltää jo voittaneiden artistien paluu. No, meidän kaikkien sydämessä Käärijä on ainoa oikea voittaja ja elävä legenda. Mulla kerkesi jo Euroviisu-into nostaa päätään mut nyt en halua kuullakaan koko saatanan asiasta mitään pitkään aikaan. Katotaan sitten myöhemmin kunhan tunteet viilenee...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold