Nothing is ever what it seems

 Song of the day;;

→ Maybeshewill - He Films the Clouds Pt. 2


Now we're apart

Though not through choice

Do we stay mute?

Or raise our voice?

Now we're apart

Though not through choice

Do we stay mute?

Or raise our voice?

Now we're apart

Though not through choice

Do we stay mute?

Or raise our voice?

--

Mua on ahistanut aivan helvetisti koko viikon, varmaan kaikkien näitten muuttamis- ja raha-asioiden sun muiden takia. Jotenkin vaan pelottaa, enkä mä oo koskaan osannut nähä tulevaisuutta millään lailla. En myöskään tiiä, onko tääkään lääkeannos riittävä, kun taas tuossa noston alussa ei ollu juuri ahistusta mut nyt sitä on taas ihan samassa määrin ko mitä ennen koko lääkettä. Pitäis varmaan maanantaina soittaa sairaanhoitajalle (tosin en muista että miten sillä oli lomaa joten en tiiä vastaako se) ja kysyä että pystyykö Kelalle hoitamaan hommeleita ilman että tarviis mennä käymään. Tosin mulle on taas tulossa postia (myöhäisiä synttärilahjoja itseltäni itselleni) joten jossain välissä mun pitää käydä kämpillä. Se paska juttu tässä ahistuksessa on, että mun ei tee mieli mennä mihinkään ja mä haluaisin mennä porukoitten ja siskon kanssa vaikka mihin mut mua ahistaa ja stressaa mikä meinaa sitä että musta tulee helposti aika ärtynyt enkä mä halua purkaa sitä tahtomattani muihin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold