Shelter

 Song of the day;;

→ William Roud - Depths of Eternity

--

Vaikka olis toki ollu kiva olla vielä elokuu (tai ainaskin pari viikkoa pidempään) täällä kotikotona, on musta jotenkin tosi kiva mennä takas kämpille. Ihan jo sen takia, että mulla on vähän tapana kiintyä paikkoihin ja on kiva viettää vielä aikaa nykysessä kämpässä ennen kun muutan sitten syyskuun puolella. Mulla on myös maanantaina fysioterapia, ootan sitä innolla. Kiva päästä heti jatkamaan. Mun pitäis päästä käymään lääkärissä kun tarvitsisin ihanalle rakkaalle Kela-armaalle uuden lääkärintodistuksen, mut mun sairaanhoitaja taitaa olla vielä lomalla kun se ei oo vastannut mun viestiin. Soittelen maanantaina jos ei mitään kuulu. Jotenkin tosi helpottava ajatus, että vuokra tippuu jollain 50:llä, koska kyllä siinä säästää ihan kivasti pitkässä juoksussa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold