Unbreakable

 Song of the day;;

→ The American Dollar - Up

--

Sain tänään pakattua kaikki mangat, DVD:t ja pelit, huomenna olis tarkotus laittaa sit kenkiä ja talvitakkeja kasaan. Sovitiin porukoiden kanssa, että ne tulee lauantaina sitten auttamaan mua siirtämään kaikki mun romut uuteen kämppään. Mietitiin, että jos tehtäisiinkin niin, että siivottaisiin sit täällä joku toinen viikonloppu, kun mulla on kuitenkin tän nykysen kämpän vuokrasoppari voimassa syyskuun loppuun asti ja avaimet pitää palauttaa 2. lokakuuta. Keli oli tänään tosi ihana, lämmin ja vähän tuuleksi, niin kävin pidemmällä lenkillä ja ai jumalauta että se tuntuu hyvältä. Aina kun saan itteni lähtemään ulos, mulle tulee sellanen fiilis että voisin vaan kävellä koko päivän. Mulle tulee tosi paljon kirjotusideoita kun käppäilen menemään ja kuuntelen musiikkia. Lenkit on muutenkin sellasia hetkiä, jollon saa vähän aikaa olla vapaa kaikista velvollisuuksista yms. muusta paskasta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold