Ritual

 Song of the day;;

→ Joseph Haydn & Takács Quartet - String Quartet in D major, Hob.III:79. Op.76, No.5: 4. Finale

--

Huomenna on sekä fysioterapia että sairaanhoitajan aika. Fysioterapia on kello 10 ja sh:n aika kello 14. Tuun siinä välissä varmaan kämpille touhuamaan jotain randomia. Melkein kaikki tavarat on nyt purettu ja jos ihan 100% rehellisiä ollaan, ei mua sillein kiinnosta onko ne nätisti tuolla kaapissa tai vaatehuoneessa, kunhan ne on poissa silmistä. Sain Kelalta päätöksen kuntoutustuen jatkumisesta (eli jatkuu elokuun 2024 loppuun saakka) ja arvasinkin että se yli 16-vuotiaiden vammaistuki ei mee läpi. Eipä se haittaa, kun ei mulla sitä koskaan oo ollutkaan. Porukat tulee perjantaina tänne ja ne on yötä täällä (ei siis tässä mun yksiössä sentään, sisko on pelkästään täällä yötä) niin sitten saadaan siivota tuo entinen kämppä rauhassa. Jotenkin tosi kiva että porukat tulee ihan yöksi, oon jotenkin odottanut sitä siitä lähtien kun muutin tänne. Muistaisinkohan mä käydä huomenna apteekissa hakemassa sitä Brintellixiä uudella annostuksella...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold