The anthem

 Song of the day;;

→ Johann Sebastian Bach & Arthur Grumiaux - Sonata for Violin Solo No. 1 in G Minor, BWV 1001: 1. Adagio

--

Siis kertokaa mulle että millä helvetin logiikalla Kela sanoo mulle, että voin tehä hakemuksen yli 16-vuotiaan vammaistuesta kevyet 9 vuotta sen jälkeen, kun oon täyttänyt 16? Ei siinä, tein sen ja en höviä mitään jos se hylätään kun eihän mulla sitä aiemminkaan oo ollut. Tänään kävi röiukko vaihtamassa mulle vessaan valon kun se oli vähän paska ja mä sain kaikki kengät ja takit järjesteltyä, samoin kuin kosmetiikan. Mulla on aivan perkeleesti takkeja. Mietin, että tohon eteiseen vois hommata jonkun pienen säilytysjutskan, lipaston tai jonkun vastaavan hyllykköräjähdyksen. Alotin myös vaatteita laittelemaan, mut se jäi vielä puolitiehen kun piti päästä lenkille. Keli oli niin hyvä. Huomenna sairaanhoitajan aika  ja sen jälkeen käyn entisellä kämpillä. Vituttaa vaan, kun en oo vielä löytäny mun bussikorttia, mut eiköhän se jostain ilmaannu. Onneks lähimaksulla voi maksaa kätevästi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold