Bury me alive

 Song of the day;;

→ Lambert - Awake

--

Tänään oli fysioterapia. Mennessä ei tarvinnu kovin kauaa oottaa bussia mut tulomatkaan, mihin normaalisti menee joku 15min ehkä, meni sitten sellanen tunti. Varpaat kerkes jäätyä ihan mukavasti. Siinä kun oottelin bussia niin joku rollaattorimummeli alko juttelemaan mulle ja juteltiin sitten siinä. Kävi ilmi, että se asuu melkein mun naapurissa, joten autoin sen sitten bussista pois ja kävelin sen kanssa sen kotipihaan. Mukava mummeli oli, oli kiva jutella. Mulle on aina ollu helpompi jutella itteäni vanhempien ihmisten kanssa, johtunee siitä, että omanikäsistä on sen verran huonoja kokemuksia, etten vaan osaa olla niitten kanssa samalla tavalla. Nuorempien kanssa sama homma. Pitäis viikonlopuks varata pyykkivuoro ja ai vittujen kevät kun mä vihaan sitä. En ees tiiä mikä sinä on, mut jotenkin se vaan ahistaa ihan saatanasti. Varmaan se, kun joutuu menemään toiseen rakennukseen. Imuroisin ja tiskaisin vaikka joka päivä jos se tarkottas ettei mun tartteis ikänä pyykätä (tai jos saisin pyykkikoneen, koska täällä kämpässä on kyllä paikka sille)...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold