Throne

 Song of the day;;

→ Johann Eder - Peace

--

Äiti oli lähettäny mulle ystävänpäiväpaketin, mutta olin tänään laiska paska enkä jaksanu hakia sitä, koska sato lunta ja se oli menny Tuiran K-Markettiin joten ei napostellu lähtiä hakemaan. Huomenna teen sitten sen (jos siis bussilakolta pääsen sinne asti, mut olettaisin et joku bussi jossain välissä menee). Lisäksi mua on tänään hieman vituttanut kun mun läppärin vasen kaiutin tai mikälie onkaan on alkanu rätisemään enkä oo vielä keksiny miten sen sais taas toimimaan kun eilen se toimi kyllä vielä ihan normaalisti. Kokeilin aika montaa juttua, mut ei auttanu. Pitää kattoa et meniskö toi itsestään jollain maagisella keinolla ohi vai pitääkö mun käyttää tätä korjattavana. Teknologia se on sitten kivaa ja jostain helvetin syystä mun käsissä ne aina lakkaa toimimasta. Mulla on jonkin sortin kirous vissiin päällä. Ai niin, ja hyvää ystävänpäivää kaikille!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold