Sunglasses at night

 Song of the day;;

→ Book of Fears - The Water Lets You In (''Bloodline'' Main Title Theme) [Extended]


Young man goes out looking

For the diamond in the sea

Old man rows his boat to shore

And falls on twisted knees


And you'll drown before

The water lets you in

You'll drown before

The water lets you in


The feeling that I fear the most

Is the one that follows me

All across the starry coast

From sea to dying sea, it says


You'll drown before

The water lets you in

You'll drown before

The water lets you in


I think the thing I've wanted most

Was just never meant to be

A thousand waves, a thousand ghosts

Their sorrows follow me


And you'll drown before

The water lets you in

You'll drown before

The water lets you in


Oh horrible, oh horrible day

--

Löytyi kuin löytyikin mekko ja jotenkin hankala kuvailla sitä tunnetta, mikä valtasi mut kun kokeilin sitä ekaa kertaa. Tunsin itteni ensimmäistä kertaa ikinä kauniiksi. Tai joksikin vastaavaksi. Ilman mitään dysforiaa, ihme kyllä. Tai ei vaatteet mulle yleensä aiheutakaan dysforiaa, kun mun vaatemaku on niin laaja, että joka päivälle löytyy kyllä jotain, oli sitten maskuliinisempi tai feminiinisempi fiilis. Tai ei kumpikaan, niinkin voi käydä. Oon itseasiassa pohdiskellut mun sukupuoli-identiteettiä viime aikoina paljonkin, ihan siis siltä kantilta että mitä se mulle meinaa ja miten se esimerkiksi saattaa liittyä mun syömishäiriöön. Ehkä mun pitäiskin kirjottaa tästä aiheesta joku vähän pidempi postaus, jossa avaisin vähän sitä, miten mä tän koko asian näen ja koen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold