Nightlife

 Song of the day;;

→ Antti Autio - Tehty sinulle


Näetkö kun mä kävelen pois

Elämästäni pois

Kävelen tuttuun rantaan

Laitan katseen tuttuun paikkaan

Mä etsin jo menneen veneen

Jättämää jälkee

Airojen aukkoja aalloista

Lasken vuosirenkaita


Beibi, mä oon

Tehty sinulle

Beibi, mä oon

Tehty sinulle


Luulis et oisit jo kaukana

Ja vuosi vuodelta kauempana

Et kun koittaisin taakseni katsoa

Näkisi vain taloja ja katuja, ei mitään muuta

Mut mä kaipaan aikoja, joitei koskaan tullutkaan

Kaipaan niiden luokse, joita en koskaan tavannutkaan

Lasken iholta vuosirenkaita

Mitä ne kertovat minusta


Beibi, mä oon

Tehty sinulle

Beibi, mä oon

Tehty sinulle

Beibi, mä oon

Tehty sinulle

Beibi, mä oon

Tehty sinulle

Sinulle

Sinulle


Kävelen tuttuun rantaan

Kävelen tuttuun rantaan

Kävelen tuttuun rantaan

Kävelen tuttuun rantaan

--

Huomenna lähetään Sallaan!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Don't be alarmed, it's not the end of the world

Wake me