Song of the day;;
--
Kävin tänään lenkillä pitkästä aikaa. Keli oli ihana ja tuntui tosi hyvältä kävellä ulkona. Sanoisin, että tässä tilanteessa aika suuri voitto ja askel etiäpäin.
Song of the day;; → Bonobo & Rhye - Break Apart It's hard to take all of this haze It's hard to take all of this haze, this ha...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti