blue star

aika kuluu nopeesti, eiks je ? ja mä olen ihan varma että joku on on pöllinyt mun kamerani usb-johdon D: se ei oo siinä kameran laatikossa, eikä se oo mun huoneessa (eipä sillä, ei sielt kyl koskaa mitää löydäkkää ......) hmmm pitäis varmaa siivota se, on aika sotkussa. ei voi mitään, joku on sen sotkenu .... mulla on nyt hmmm 6 suomennosta valmiina ja 14 jäljellä :'D ayabien kappaleita siis suomentelen, tällä hetkellä menossa Senjou Cameraman To Saigo.

onse jännä bändi, niillä on todella koukuttavaa musiikkia. ihan oikeasti. se vaan .... jää päähän soimaan eikä sitä saa sieltä pois + sanat on todella kauniita 8)

mä rakastan musiikkia, se on sellanen tosiasia joka on tullu ilmi aika monesti, mutta koska se pitää paikkansa niin eihän sillä ole mitään väliä.

sillä musiikkihan on aivan mahtava asia, se piristää päivää.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold