hahhaa i'm back !!

joo terve taas, pitkästä aikaa sanoisinko. mä voisinki alottaa vaik kertomalla kuulumiset. mä en oo tehny paljoo mitää vai olenko no en. mä olen ollu koneel, käyny sekoileen, käytii Masan kans lepikäl tos yks päivä, ostin Children of Bodomin Relentless Reckless Foreverin. seukkina tähtäimes ois Linkin Parkin A Thousand Suns. btw The Catalyst on aiva heleveti hyvä kappale. mie oon täs kans pari stooriaki taas kirjottanu ja toho vihkoo alotin NagaYahi-shottia nimeltänsä Setting Sun (mähän en yhtään kuuntele Naruton OST'tä) ja sit se vihkoropeki edistyy hyvin, kolmas vihko jo menossa. sitten ööh... noi webropetki on iha ihania ja mä muute oon hommannu itelleni Naruton uusimman osan (siis noista suomennetuista) ja kaikkiha mä hommaan. Naruto ei varsinkaa oo mulle elämä tai mitää. mun täytyis kans tänää kirjottaa joku hyvä shotti sillä enhän mä muuta osaa.

tai no joo, meil oli matikan koe ja mie sain 8- vähänks oon ylpee itestäni. mä en nääs oo mikää matikkanero. sit tänää oli kans se ihme kokkikerho juttu (meinasin failata ton kirjottamisessa) ja silleen. katottiin mein video siit tsunamisyssyst ja se loppu oli ihan best :'D relax, holy shit ja sit se Deidara siellä. Narutossaki oon menossa jaksossa 190, mikä meinaa sitä et n. 20 jakson päästä Shippuden odottaa mua !! eli siin käy silleen et kuha on menny ne jutskat siitä ni ekat fillerit alkaa ja aaah mähän rakastan fillereitä iha himona. onha tos kyl viel Shinobazu-filleri ja Menma-filleri ja Ultimate Weapons-filleri ja sit viel toi Land of Vegetables-filleri loppuun. mun lempifillerit... mä en tiedä, ku niit on nii monia. ainaki Kakashi Gaiden, Tsuchigumo Clan Kinjutsu, Twelve Guardian Ninja, Ultimate Weapons, Three Tails, Land of Rice Fields, Land of Sea, Menma, Shinobazu, Hoshigakure, Land of Birds, Land of Tea, Curry of Life, Third Great Beast jii än nee. leffoista ehoton suosikkini on Naruto the Movie 2: Legend of the Stone of Gelel, mä vaan tykkään Temujinista.

... joo. heippa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold