satumaisen jahkailijan scätländ

tiäteks huomasin just et en jaksa/tykkää/ees halua kuunnella muitten ihmisten hehkutusta siitä jos ne esm. saa jotai uutta tai omistaa jotain kivaa tai jos niil menee ihmissuhteet hyvi ja sillei. se ei vaa uppoo mulle. en jaksa innostua mukana. suoraan sanottuna.. omat jutut kiinnostaa x100 enemmä.

enkä myöskään tykkää siitä kun ihmiset luulee tietävänsä et mulla ei oo kaikki hyvin ja luulee tietävänsä musta jotain vaikka mulla on kaikki hyvin eikä ne tiedä mitään. ja ihmiset koittaa iha selvästi syyllistää mua. miks? mitä mä oon tehny?

hohhoijaa. mä olen teini. jos mulla menee joskus joku juttu käteen, mä kiroon sille hetken ja annan olla. move along. sillei se homma kato menee hei. take a chill pill or something. chillax bro.

it's all good.

xx Roni

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold