welcome to the masquerade

iltaa. tiättekö, joskus joka ikinen vitun ihiminen ottaa mua päähän ihan saatanasti. ihan ku en osais elää niitten keskellä. yks on perseestä, toinen on tekopyhä, kolmas on wannabe ja neljäs on muuten vaan paska tyyppi. pienestä pitäen mulla on ollu sellanen tunne, etten mä sais sanoo mun mielipidettä enkä kertoo kellekään miltä musta tuntuu. aina sanotaan että jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta mulle sanotaan että pidä nuo mielipiteet omana tietonas. vittu, kirjallista lupaako mä kohta tarvitsen siihen, että voin sanoo mitä mieltä olen?

ja jos sanon miltä tuntuu, niin heti ollaan sillein älähän nyt, älä sano noin tuo on väärin. ja ehkäpä siitä syystä en nykyään juuri tuo sanallisesti esille jos mulla ei oo hyvä olla. kai siihen on jotenki tottunu, että parempi vaan ku pitää oman olonsa omana tietonaan ni eipähän ainakaan tartte miettiä mitä muut sanoo.

mutta no. eiköhän se homma jossai vaihees aukene mulleki, ja sen verran muillekin, että mullakin on ihan yhtä suuri oikeus sanoa asioita ku teilläki (:

Kommentit

  1. Ensinnäki Roni hyvä, TOTTAKAI sulla on oikeus mielipiteeseen kuten muillakin.
    Mä olen pahoillani, et mä oon joskus tietämättäni ehkä antanu sulle sellasen olon, ettet sais sanoo mielipidettäs.
    Oon pahoillani, et otan kaiken itteeni.
    Mut kyl sul on oikeus sanoo mielipidettäs.
    Ja viel se, et sä peittelet oloos, nii se ei oo pitemmän päälle hyvä juttu.
    Koska ajan myötä asiat alkaa kerääntyy sun hartioilles.
    Ja tiiäkkä mitä sit käy? Sit sä oot kusessa (usko pois, tiedän tunteen)
    Joten suosittelen puhumista.
    En tietenkään voi pakottaa sua puhuu. Josset sä halua puhua, nii sillo sä et sit puhu, en voi pakottaa.
    Se pitää vaa opetella, seki on jalo taito.
    Mä kyllä kuuntelen (vaikka joskus saattaa silt tuntuu, et mä vaa koko aja ite sulle angstaan)
    Mä olen vaa tälläne ja that`s it.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold