suicide is painless

moi (--: tänään on perjantai, ja mitä sitä turhaan tosiasioita kieltelemään, Degrassia tulee taas toljotettua, kuten aina ... mun perjantairituaalini :D no joka tapauksessa, kesälomaan ois enää viikko jälellä, ja tänään oli vika koekin kasilla, fyssan nimittäin, ja se kyl tuli failattua aivan uskomattoman hienosti ! noh, ei siin mitää, kyl mä siitä läpi pääsen.

koska on ihana perjantai niin kuuntelen täällä suunnilleen kuola valuen mun ah ihanaa lempimusiikkigenreä, metalcorea. ja electronicorea, ei sitä passaa unohtaa. elektroninen musiikki on perseestä mutta kun siihen lisätää vähä kitaraa ja bassoo ja rumpua sekä kaikenlaista ärinää ja örinää ni jo muuttuu paskakin musiikki hyväks ! kuten esm. Carly Rae Jepsenin Call Me Maybe kuulostaa Upon the Dawning-nimisen bändin tykittämänä ihan hyvältä biisiltä, valitettavasti... :''D

tosin tällä hetkellä soi Phinehas - A Pattern In Pain, kuulostaa muuten aika helvetin hyvältä. mistäköhän johtuu semmoinen, että kun mä kuuntelen musiikkia, ni mä kiinnitän hirviästi aina huomiota lyriikoihin...? no, ehkä se johtuu siitä että tykkään biisien sanotuksista ja itekkin kirjottamisesta.

noh, joskus kun jaksan, haluan ehdottomasti jakaa muutamia kauniita kuvia teiän kanssanne, kun oon ollut ahkera ja saanut jopa itteni pihalle raahattua niitä ottamaan !

Your blood was the bridge between us ~

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold