Set it on fire

 Song of the day;;

→ Ariel Pink - Lipstick


I'm a possum

I cross the street

I lie in wait until sundown

I saw it happen

I saw ya murder

I watched the knife as it went down

(Into the breast)


And now you're runnin' around and around

Runnin' for cover, oh oh oh

Possum discovered

Dead in the street, oh oh oh

Einstein was right


Red murder

Hidden in lipstick

Hidden in lipstick

Red murder

Hidden in love


Where are the women

Where are the men

Where are the girls

Where are the girls now

Where are the women

Where are the men

Where are the girls

Where are the girls now


I'm a hunter

I flash my teeth

I snuck you into my darkness

Tail is frozen, headlights in go over, oh oh oh

Einstein was right


Red murder

Hidden in lipstick

Hidden in lipstick

Red murder

Hidden in love


Red murder

Hidden in lipstick

Hidden in lipstick

Red murder

Hidden in love


Shower me in blood, child

Shower me in lipstick

Shower me in blood, child

Shower me in lipstick


Where are the girls

Where are the girls now

Where are the girls

Where are the girls now


Who is this?

Who am I?

What is this?

Truth is this

That implies

Truth exists


Who is this?

Who am I?

What is this?

Truth is this

That implies

Truth exists

--

Tykkään tästä biisistä ihan sikana. Hei, muistatteko eilen, kun olin jokseenkin paskat housussa siitä tän päivän tapaamisesta? No, turhaan olin, sillä mulla oli tosi kiva päivä. Aamun sivuaineinfo oli hiukka tylsä ja meinasin nukahtaa kesken kaiken, mutta sitten mentiin syömään porukalla (jopa minä uskalsin muiden seurassa syödä! aika vähän tosin, mutta silti) ja sitten mentiin kahvilaan jutustelemaan ja pelailemaan lautapelejä. Kaikki ketkä nyt oli paikalla vaikuttaa oikein mukavilta ihmisiltä, eikä muakaan sitten loppujen lopuksi ahdistanut niin paljoa. Siitä kun porukka alkoi sitten hajautumaan, niin mä jäin siihen kaksin yhden toisen meidän ryhmäläisen kanssa ja kysyin häneltä sitten, että haluaisko hän hengailla hetken. Yllätin tällä kyllä itsenikin, mut hän vaikutti jo siinä yhteistapaamisen aikana vähän samankaltaiselta kuin mä (me oltiin varmaan kaks hiljaisinta siinä porukassa), joten yritin olla miettimättä mahdollista torjuntaa, mitä mun iloksi ei tullut. Käveltiin sitten siinä vähän kaupungilla (lähinnä minä menin perästä koska mä en itseasiassa ole aikaisemmin edes käynyt tuolla keskustassa, joten seurasin kuuliaisesti vain) ja juteltiin samalla, istuskeltiin veden äärellä jonkin aikaa ennen kuin lähettiin sitten eri suuntiin. Ois kiva, jos meistä tulis ystäviä; hän vaikuttaa tosi mukavalta ja meillä on aika paljon samoja mielenkiinnon kohteita ja ollaan muutenkin ehkä vähän ''kindred spirits''. Ollaan molemmat sateenkaari-ihmisiä, joten siksikin ehkä tavallaan vaistomaisesti hakeuduttiin toistemme seuraan (tai sitten vaan hengailtiin kun jäätiin kahdestaan ja tajuttiin että tullaan aika hyvin toimeen). Oli tosi kivaa jutella jonkun kanssa kunnolla ja etenkin sellaisen, joka ymmärtää. Musta oli jotenkin helppo puhua, ehkä toki osittain senkin takia, että siitä on aika pitkä aika, kun mä olen viimeksi päässyt kunnolla juttelemaan jonkun muun kanssa kun vanhempieni. Juteltiin aika lailla perusjuttuja, mitä nyt yleensä jutellaan, kun tavataan joku ekaa kertaa. Meni siinä vähän pintaakin syvemmälle jutut, mutta ei nyt ihan älyttömän paljon kuitenkaan. Toki haluan tutustua paremmin muihinkin meidän ryhmäläisiin, mutta myös tämän yksittäisen ihmisen kanssa olisi kiva viettää aikaa enemmänkin, ihan sillein paremmin suunnitellusti eikä vaan tollein 'anteeksi, olen tosi kiusallinen, mutta haluaisitko hengailla mun kanssa'. Ai joo, yksi syy varmaan siihen, miksi musta oli niin helppo jutella tän ihmisen kanssa ja olla enemmän oma itseni, on varmaan se helpotus siitä, ettei mun tarvitse pelätä ihastuvani siihen. Tyttöjen kanssa mulla on aina tää ongelma ja siksi oon ehkä aina vähän varuillani, kun en haluais heti ihastua. Nyt tätä ongelmaa tuskin on (koska mä olen 99.9% varma että pidän vain ja ainoastaan tytöistä vaikka never say never), joten voi helposti keskittyä vaan tutustumaan toiseen ystävänä. Ja ystäviä mä todellakin tarvitsisin. Mutta hei! Huomenna tapaan sekä tämän ihmisen että muut ryhmäläiset jälleen, nimittäin meillä on henkilökunnan tapaamista lipastolla sekä kampustour! Olenkohan mä jotenkin vinksahtanut, kun mä oikiasti odotan jotain sosiaalista tilannetta?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold