Save me

 Song of the day;;

→ Zdenek Lemelin - Des ponts plutôt que des murs

--

Nyt on kursseille ilmottauduttu! Oispa jo ens viikko, niin pääsis aloittamaan. Huomenna olis tarkotus tavata meidän Oulussa olevien saamelaisen kulttuurin ja saamen kielen fuksien (ja kahden pienryhmäohjaajan) kesken ja mua ahdistaa aivan saatanasti. Turhauttaa, koska mun mieli ei osaa olla ollenkaan normaalisti, vaan pelkkä ajatuskin tollasesta sosiaalisesta tilanteesta saa mut panikoimaan. Yritän pysyä jotenkin ees järjissäni ja mennä paikalle, ettei käy niin, että lopulta mä vaan keksin jonkun tekosyyn enkä mene. Kunpa mä en pelkäis niin paljoa. Meitä ei edes ole hirviän montaa, mutta silti mua pelottaa, että mä jotenkin jäädyn niin, etten saa mitään sanottua, ja sitten kaikki pitää mua ihan kummallisena, koska mä olen koko ajan hiljaa siksi kun mua ahdistaa enkä mä halua heti ensimmäisenä tuoda just sitä itsestäni esille, koska sitten kaikille jää sellainen ensivaikutelma että mä olen vain ahdistuksessani pyörivä angstipallero mikä nyt ei kyllä kamalasti totuudesta poikkea mutta silti. Ai niin, ja hyvää syyskuuta kaikille!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold