Battle cry

 Song of the day;;

→ Thomas Greenberg - Home-Made

--

Ens viikolla kotia!! Tuli jotenkin tosi talvinen fiilis, kun täällä satoi lunta ja vaihdoin tohon eteiseen talvitakit. Nyt pitää vielä sitten ennen kun lähden kotopuoleen niin siivota tää keittiön pöytä sekä työpöytä, laittaa valmiiksi jo kaikki meikit yms. mitä aion ottaa mukaan sekä laittaa loppuviikosta sivuun ne vaatteet (eli lähinnä villapaitoja ja sen sellasta) mitkä otan mukaan. En voi valitettavasti pakata vaatteita etukäteen koska mun matkalaukku on porukoilla (ups), joten pakkaan ne sitten kunhan porukat tulee hakemaan. Yliopiston kirjastossa pitää myös muistaa käydä. Jotenkin musta on edelleen tosi hankala uskoa, että mä olen oikiasti niin onnekas, että mun porukat tulee tänne asti hakemaan mut. Ne ois ihan hyvin voineet olla sillein 'tule junalla, me ei helvetissä tulla sinne asti' mutta ei. Mä tiedän ettei läheskään jokaisen porukat tekis noin, joten mä olen ihan äärettömän onnekas ja kiitollinen. Ai niin. En löytäny tota biisiä YouTubesta ja noi Spotifyn embed-systeemit ei taida enää oikein toimia (tai sitten mä olen taas unohtanut miten niitä käytetään), joten ei linkkiä tällä kertaa. Tuo biisi löytyy kyllä Spottarista jos kiinnostaa. Se on oikein söpö! Tulee Runtti mieleen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold