Hall of the mountain king

 Song of the day;;

→ Els Amics De Les Arts - L'affaire Sofia


Una parella lingüística

Una oportunitat

D'enterrar l'affaire Patrícia

A fer dissabte emocional


Una estona en cada idioma

Trenar una conversació

Jo t'ensenyo, tu m'ensenyes

I ens ensenyem tots dos


Ella era nascuda a Grècia, bressol de grans pensadors

De Parmènides a Sòcrates, d'Aristòtil a Plató

I jo que desconeixia tots aquells senyors estranys

Me'ls imaginava amb barba i fotent gestos molt grans


Vaig provar d'impressionar-la

Fent un Google d'amagat

Llull, Pujols, Ramon Sibiuda

Cap dels tres li van sonar


Tot mostrant-me l'erotisme

Potencial del català

Va dir Joan, vull que m'ensenyis

A millorar el pronunciar


I si haguessis vist com reia intentant dir cotó fluix

Hagués dit Despertaferro, l'almogàver que hi ha en tu

Amic meu, si mai t'hi trobes no t'ho pensis ni un segon

I que la filosofia ens ensenyi a veure el món


Em va preguntar en què creia

Mentre s'empassava el fum

I entrant a una indie disco

Vaig citar, es veu, un tal Hume


Només crec en el que veig jo

I només us veig a vós

Quan començo amb formalismes

És senyal que estic nerviós


Va dir la teva oratòria deixa molt a desitjar

Sovint val més un silenci, sovint val més actuar

I entomant aquella màxima amb el màxim de dignitat

Jo vaig collir l'ego de terra i ella es va posar a ballar


I com ballava

Que tot de cop, el cercle es quadrava

I quan Song2 de Blur sonava

Xiuxiuejant d'Epicur em parlava


Mentre pujàvem l'escala

Del seu pis, va deixar anar

Ara tu tries la trama

Tot flueix, deixa't portar


I vaig dir Fem de viure una festa

Fem-ho abans de fer-nos grans

Que demà serà impossible

Que demà ja serà tard


I per un cop les paraules, l'exacta combinació

Van esdevenir alquímia, van dissoldre la raó

Vaig descartar tots els dubtes plenament il·luminat

Quan li vaig veure tots els prismes: bé, bellesa i veritat


I amb Schopenhauer

Vam acabar en un afterhour

I tot parlant de Schopenhauer

Vam acabar en un afterhour


I tot parlant de Schopenhauer

Vam acabar en un afterhour

I tot parlant de Schopenhauer

Vam acabar en un afterhour


Un petó, ja era de dia

En un carreró del Born

Feliçment, tot condemnant-nos

A buscar l'etern retorn

--

Huomenna kotia! Kiva päästä vähän huilaamaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold