Wake up

 Song of the day;;

→ Altar of Plagues - Mills

--

Miksi oi miksi ei ihminen voi kääntää päivärytmiä päälaelleen... Mä olen niin helvetin paljon inspiroituneempi ja luovampi aina myöhään illalla ja öisin. Veikkaan, että oisin tähän mennessä kirjottanu jo usiamman kirjan, jos saisin elää pääosin yöaikaan. No, ei voi mitään. Oon miettinyt tänään etenkin tosi paljon opintoja ja tulevaisuutta ja musta vähän tuntuu siltä, että mä haluaisin oikeasti ammatilliseen koulutukseen. En oo saanu kohta vuoteen yhtään opintopisteitä ja yliopisto-opiskelu on mulle ehkä liian ahistavaa ja paineita tuovaa. Ehkä se ei yksinkertaisesti vaan sovi mulle. Ajattelin vielä maanantaina jutella terapiassa tästä ja sitten toki porukoitten kanssa kun menen kotiin. Mä haluaisin muutenkin jutella porukoille mun pääkopan asioista yleisestikin, mutta en tiiä miten alottaa semmonen keskustelu. Ne sano mulle viimeksi, että mä saan kyllä puhua vakavemmistakin ''aikuisten'' asioista. Mä kysyin että osaako ne ottaa niitä vastaan ja kuunnella, kun ennen eivät osanneet. Ne kysy multa takas että osasinko mä sillon kertoa niitä. Niinpä. Ehkä mäkin olen sen verran oppinut tässä vuosien varrella, etenkin kun olen poukkoillut on-off terapiassa, puhumaan omista jutuista vähän avoimemmin. Toivotaan. Mut hei! En jaksanu sitten tiskata tänään. Voi voi ja kättä housuun. Huomenna sitten. Kävin kuitenkin kaupassa. Ei ollu kivaa koska täällä on satanu vettä koko päivän. Enää en huomaa muita lopetusoireita kun muutamia satunnaisia sähköiskuja sillon tällön. Haluaisin uudet farkut ja kattelin niitä tänään netistä mutta vituttaa kun niissä aina on että ''kuvan malli on 174cm (tai jotain vastaavaa) pitkä'', sillein eipä auta minua kun mä en ole lähelläkään tuommosta pituutta, perkele.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold