Battle song

 Tadaa, tulin takaisin! Tällä kertaa ajattelin tehä jotain vähän erilaista, kun sitä perus... mikskä sitä nyt ikänä pitäiskään kutsua, avautumista. Selailin tuossa tätä blogia vähän pikaisesti puolikkaalla silmällä kun etin yhtä kuvaa (jonka loppujen lopuksi löysin täyteen tupatun Driven uumenista; kyseessä oli niinkin tärkeä juttu kuin kuva mun kasiluokan (?) lukujärjestyksestä, eli kyllä, mulla on prioriteetit aivan täysin kunnossa) ja tajusin, etten oo pitkään aikaan tehnyt mitään semmosia kyselyjä tai faktoja itsestäni tai mitään muutakaan. Ei sillä, että ne ketään kiinnostais, mut hei, tää on mun blogi ja mä saan tehdä tänne mitä haluan! Niistä postausideoista sen verran, että mä olen koonnut ylös unia, joita olen tässä muutaman vuoden aikana nähnyt koska ne on olleet ihan vitun kaistapäisiä suurimmalta osalta, joten ajattelin, et ois kiva jutustella niistä. Ei tosin nyt, vaan nyt tehdään jotain muuta. Olis muuten tosi hauska tehdä kans kuvapostaus, mut vanhoista kuvista. Eikä pelkästään siks että se ois hauskaa vaan siksi ettei mulla ole mitään uusia hienoja kivoja kuvia. Ups. No mut anygays, katotaas minkälaisen jutun mää löydän itselleni täyteltäväksi teidän (tai ehkä eniten minun omaksi) iloksi!

Okei, löysin tuolta jostain tiedostojen kätköistä (mun pitäis muuten ehkä ostaa toinen muistitikku ja työntää kaikki tekstitiedostot yms. tärkiät jutut sinne, jos meinaan sen uuden koneen tässä hommata...) tämmöisen hauskan pikku kyselyn ja hei, tästähän vois tulla vaikka joku viikoittainen juttu, eikö? Sais tännekin muuta sisältöä ko noita pelkkiä päivän biisi-postauksia. Mietin että jos aina lauantaisin täräyttäisin tänne jonkun kyselyn tai faktoja tai muuten vaan höpöttelisin jotain kivaa. No mutta, sen kummemmitta lätinöittä, tässä on... rumpujen pärinää...

TYTTÖ VAI POIKA-GALLUP (tadaa! mitä vittua? etukäteen pyydän paskannäköistä formaattia anteeksi koska tää bloggerin persereikä alko jossain vaiheessa kusemaan näitä rivivälejä ihan huolella enkä mä osaa todellakaan korjata niitä)

Poikamainen puolesi 


[/] Rakastat huppareita

[x] Rakastat farkkuja

[x] Koirat on parempia kuin kissat 

[x HUPS :D vahingonilo on aidointa iloa] Olet vahingoniloinen 

[/ lasketaanko liikkatunnilla :D] Olet pelannut poikien kanssa samassa joukkueessa 

[/ jos on liian kuuma tai huono olo] Shoppailu on kidutusta 

[/ en tykkää jos pitää itkee suu täyteen räkää] Inhoat surullisia elokuvia 

[] Omistat xboxin 

[x] Olet leikkinyt pienenä leluautoilla 

[] Olet halunnut olla palomies 

[x] Sinulla on DS, PS2 tai sega 

[] Sinulla on ollut pakkomielle power rangeseihin 

[/ ainoastaan jääkiekon MM-kisoja :D] Katsot urheilua TV:stä 

[x] Pyydät isältäsi neuvoja 

[] Haluaisit omistaa satoja baseball-lippiksia 

[] Tykkäät käydä jääkiekkopeleissä 

[/ pokemon-kortteja pienenä] Olet kerännyt/keräät jotain kortteja 

[] Roikkuvat farkut ovat makeita 

[/] On outoa pitää pyjamabileitä 

[x] Vihreä, musta, punainen, sininen tai hopea on yksi lempiväreistäsi 

[/ lasketaanko se että jostain syystä alan aina puhumaan korostetun sekopäisiä asioita jos oon esim. siskon kanssa kaupassa ja lähellä on muita ihmisiä :D] Sinusta on hauska tehdä hulluja juttuja välittämättä mitä muut ihmiset ajattelevat 

[] Urheilu on hauskaa 

[x hups olen sika] Puhut ruoka suussa 

POIKA : 12


Tyttömäinen puolesi 


[/ nykyään aika harvoin kyllä] Käytät huulikiiltoa/punaa 

[x] Rakastat shoppailua 

[x] Käytät eyelineria 

[] Sinulla on sama paita useana erivärinä 

[/ jos sattuu pinkki paita päälle :D] Pukeudut pinkkiin 

[x] Pyydät äidiltäsi neuvoja 

[] Mielestäsi cheerlearding on urheilua 

[] Inhoat pukeutua mustaan 

[] Tykkäät hengailla ostareilla/kauppakeskuksissa 

[] Tykkäät käydä manikyyreiisä/pedikyyreissä 

[x] Tykkäät pitää koruja 

[/] Hameet ovat suuri osa sinuuttasi 

[] Shoppailu on yksi lempiharrastuksistasi 

[] Et pidä Star Wars-elokuvasta 

[] Olet harrastanut cheerleadingia tai jotain 

muuta voimistelua, kuntosalia tai tanssia 

[] Sinulla menee noin tunti käydä suihkussa, pukeutua, meikata ja valita asusteet 

[x] Naurat paljon 

[x] Sinulla on enemmän kuin 10 paria kenkiä 

[x] Välität ulkonäöstäsi 

[] Pukeudut aina mekkoon kun siihen on mahdollisuus 

[x] Käytät hajuvesiä 

[x] Käytät tyttöjen alusvaatteita 

[x] Leikit pienenä nukeilla 

[] Tykkäät meikata toisia ihmisiä 

[] Tykkäät ottaa itsestäsi kameralla kuvia kun sinulla on tylsää 

TYTTÖ : 11 ½


Tiiättekös ihmiset mikä on hauskaa? Tähän kyselyyn liittyen. Mähän en itseasiassa koe olevani kumpaakaan, en tyttö enkä poika :D Oon tässä muutaman vuoden jo kokenu aika vahvasti olevani lähinnä sekotus niitä tai jotain niiden väliltä tai en minä tiiä. En oo ikinä ajatellu itteäni minään sukupuolena kun ajattelen itteäni. Mä olen vaan mä. Englanniksi jos kuvailisin niin non-binary on aika hyvä kuvaus ja tykkäänkin että musta käytettään pronomineja they/them. Mut hei, tämmönen pärähti esille tällä kertaa ja jos tää teksti vaikuttaa jotenkin omituiselta niin mää en nukkunu kovinkaan paljoa viime yönä ja mulla on aivan jäätävästi luovuutta pursuamassa ulos jokaisesta kehoni reiästä joten se kulminoituu tämmöseks paskanjauhannaks.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold