Adrienne

 Song of the day;;

→ Paradox Interactive - The Undead

--

Alotin tossa eilen tuon uuden lääkkeen, otan sitä nyt ainakin tän ekan viikon lääkärin määräyksestä puolikkaan, kun oon ollut aika herkkä kaikenlaisille sivuvaikutuksille. Ei oo vielä ainakaan tuntunut mitään sen pahempia oireita, vähän ehkä ollu sellanen kuvotus, mutta tossa on kuulemma pahoinvointi tosi yleinen sivuoire joten en ihmettele yhtään. En kyllä ois halunnutkaan kokonaisella lähtiä heti kättelyssä että hyvä näin. Kuuntelin tuossa viime yönä Electric Callboyn uuden lätyn ja hyvä oli! Huomenna pitää imuroida ja pestä vessa ja vessan lavuaari. Sunnuntaina olis hyvä tiskata. Ens viikolla on sitten se toinen kurssitapaaminen, pitää tehdä kaikki nuo tehtävät sun muut ennen sitä. Tai eihän multa puutu kun jonkun toisen tekstin kommentointi, kun oman kirjottelin tuossa niinikään viime yönä (koska oon aina luovimmillani öisin ja sitä paitsi jos olisin jättänyt sen tälle päivälle en ois saanut kirjotettua yhtään mitään koska perjantaisin mun aivot on yhtä vitun jeesuksen sutsisatsia). Jännittää ja ahistaa, kun en oo saanut pitkään aikaan luettaa tekstejäni kellään. Oon kyllä sinänsä ihan luottavainen koska mun kirjoitustaito on se ainoa kyky mihin mä luotan ja mä tiedän että mä olen hyvä kirjoittaja. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold