Forever till the end

 Song of the day;;

→ AWS - Te is félsz


Tereld el a gondolatot

Oda ahol nem látszik

Ahol a tudatod mélyén az önpusztítás önfeledten játszik

Semmit nem ér a szó, amit nem szívből kaptam

Nem kell több kérdés, mert választ sem adtam

Te félsz

Látom félsz

Pedig ugyanúgy vágysz

Ugyanazt kérsz


Hé ember, hova mész?

Mit remélsz?

Csak egy megtakarított létben

Megbabonázott lélekkel élsz

Oh, és ugyanúgy félsz


Távolról sem látod már, hogy mit hoz el a holnap

Egy percig nem hitted, hogy megtalálod

Hogy mitől érzed majd jobbnak

De nekem nem kell a szó, amit nem szívből kaptam

Nem kell több kérdés, mert választ sem adtam

Te félsz

Látom félsz

Pedig ugyanúgy vágysz

Ugyanazt kérsz


Hé ember, hova mész?

Mit remélsz?

Csak egy megtakarított létben

Megbabonázott lélekkel élsz

Oh, és ugyanúgy félsz


Hé ember, hova mész?

Mit remélsz?

Csak egy megtakarított létben

Megbabonázott lélekkel élsz

Oh, és ugyanúgy félsz


Te is ugyanúgy félsz

Te is ugyanúgy félsz

Te is ugyanúgy félsz

Oh, te is ugyanúgy


Hé ember, hova mész?

Mit remélsz?

Csak egy megtakarított létben

Megbabonázott lélekkel élsz

Oh, és ugyanúgy félsz


Hé ember, hova mész?

Mit remélsz?

Csak egy megtakarított létben

Megbabonázott lélekkel élsz

Oh, és ugyanúgy félsz

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold