Doomed

 Song of the day;;

→ The Dumplings - Raj


Jak wygląda mój raj

Jak wygląda mój raj

Z którego nie uciekam

Gdzie dzień uprzejmym jest

Gdzie dzień uprzejmym jest

Choć o to sama nie dbam

Jak wygląda mój raj

Jak wygląda mój raj

Za którym chce się tęsknić

Gdzie noc uprzejmą jest

Gdzie noc uprzejmą jest

Nikt nie chce tam mnie zranić


W bezruchu czas

Wolniej płynie mi

Czuję że mniej znów jestem tu

W bezruchu czas

Wolniej płynie mi

Czuję że mniej znów jestem tu


Piękne miejsce i stan

Piękne miejsce i stan

Tak lubię marzyć o nim

Choć dawno nie byłam tam

Choć dawno nie byłam tam

Myślę - wrócę niebawem

Piękne miejsce i stan

Piękne miejsce i stan

Tak lubię marzyć o nim

Choć dawno nie byłam tam

Choć dawno nie byłam tam

Myślę - wrócę niebawem


Jak wygląda mój raj

Jak wygląda mój raj

Piękne miejsce i stan

Piękne miejsce i stan

Piękne miejsce i stan


W bezruchu czas

Wolniej płynie mi

Czuję że mniej znów jestem tu

W bezruchu czas

Wolniej płynie mi

Czuję że mniej znów jestem tu

--

Hyvää huhtikuuta kaikille!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold