Send me home

 Song of the day;;

→ Natural X - Split Desire

--

Tänään oli sairaanhoitajan aika ja se meni aika hyvin, sain puhuttua ilman kirjallista avustusta ja hoitajakin totesi, että sen suhteen oon tullut tosi pitkälle. Oon kyllä itsekin sen huomannut, puhuminen on huomattavasti helpompaa nykyään. Muistin jopa sanoa, että tarviin lääkäriajan elokuulle. Käynnin jälkeen olin kyllä tosi väsyny joten en oikeestaan oo loppupäivänä tehny juuri mitään (en myöskään saanu persettäni ulkoilemaan asti mut ei se mikään maailmanloppu ole). Huomenna pitää käydä hoitotarvikejakelussa hakemassa sensoreita ja neuloja pitää muistaa kans pyytää. Liuskoja en muistaakseni tarvi... ja niitä saa kyllä tilattua netistäkin jos tarve vaatii. Äiti oli tilannu Runtille kaks laatikkoa neuloja tossa viime viikolla. Se käyttää samoja neuloja kuin mä, mutta sillä on 8mm kun mulla on 5mm. Hauska sinänsä. Annoin myös Runtille mun yhden insuliinikotelon viimeksi kun porukat kävi täällä, kun löysin ihan sen ikivanhan jossa jopa lukee se insuliinin nimi, kun mäkin oon käyttänyt sillon ihan alkuaikoina tuota samaa, mitä Runtti käyttää nyt (mikä on jotenkin käsittämätöntä, edelleen).

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold