Coming apart

 Song of the day;;

→ Oiseaux-Tempête - Buy Gold (Beat Song)

--

Siis jos tämä viikko ei ole tähän mennessä ollut vielä tarpeeks säätämisentäyteinen, niin nyt alkaa jo olla ihan riittämiin. Herätessä tänä aamuna huomasin, että mulle oli tullu pankilta viesti, että mun kortti on suljettu. Eka ajatus luonnollisesti oli, että mitäs helvetin huijausviesti se tämä on. Menin sovellukseen ja katos perskelettä, onhan se lukittu. No eikun soittoa korttipalveluun vetämään, huomasin myös tilitapahtumia tutkiskellessa, että multa oli maanantaina lähteny tililtä kolme kertaa 87€ johonkin e-ticket.com-sivustolle, enkä todellakaan oo itse näitä ostoja tehnyt. Pankista mulle sitten sanottiin, että mun tunnuksilla/kortilla (en nyt muista enää kummalla) oli yritetty tunnistautua Amerikassa johonkin, jonka takia se oli suljettu. Uusi kortti lähetetään viikon sisällä (onneks mulla on kuitenkin toinenkin kortti että pystyn käymään kaupassa yms.). Nää tuntemattomat tilitapahtumat taas oli menny verkkopankkitunnuksilla, jotka suljettiin myös, ja mun täytyy maanantaina heti kipasta pankissa, että saan uudet tunnukset. Sen jälkeen teen korttireklamaation ja rikosilmotuksen, jos saisin vaikka rahat takas. En tiiä yhtään, miten tämä koko tsögediböngi on päässy käymään, sillä en oo esim. shoppaillu netissä missään sellasessa kaupassa, josta en ois ennen ilman ongelmia ostanut. Noh, kaipa näitä huijareita on niin saatanasti nykyään liikenteessä, että ihme, jos ei joskus satu omalle kohalle. Elämä on vittujen elämä jne. Mitenkäs se yks fraasi menee, elämä on keittoa ja minä haarukka. Ehkä enemmänkin niin, että elämä on lusikka ja minä laavaa. Vitun stressaava viikko ollu kyllä, ei siinä, kiva että se on kohta ohi. Tänään on myös elokuun vika päivä. Juteltiin porukoitten kanssa skypessä ja suunniteltiin, että ne tulis ~2 viikon päästä käymään, kun ne haluais käydä täällä pyöräilemässä ja mä saisin sitten sillä aikaa olla Runtin kanssa kahestaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold