Vega

 Song of the day;;

→ The Field Mice - Tilting At Windmills

--

Tää päivä (sanon päivä koska kello oli jonkin verran yli 12 kun heräsin) alko ihan helvetinmoisella säätämisellä. Ensin sain selville miks ei oo kuulunu sitä viestiä niistä hoitotarvikkeista; se on jostain helvetin syystä menny mun äitille. Äiti oli ymmärrettävästi poistanut sen ekan viestin, jossa se hakukoodi oli, kun luuli sitä huijausyritykseks. Valitettavasti soittoaika tonne saatanan laitokseen on 9-11, joten pitää huomenna soittaa sinne ja kysyä että anteeksi mutta mitäs vittua. Mitä lie sekoilleet siellä, kyllä ne viestit ennen on ihan mulle itelle tullu. Sitten otin Postiin yhteyttä, kun mun (EU:n ulkopuolelta) saapuva paketti on tullu Suomeen jo viime torstaina, mut en oo pystynyt maksamaan siitä tulleja joten se on vaan seissy paikoillaan. Ilmeisesti siinä oli joku virhe, jonka se työntekijä pyysi niiden IT-osastoa korjaamaan, ja mun pitäis pystyä se parin päivän päästä tullaamaan. Elämä on vittujen elämä jne. Toivottavasti pääsisin huomenna hakemaan ne hoitotarvikkeet, sillä mun pitäis käydä apteekissa ja laiska paska kun olen, en jaksa lähtä jos ei oo mitään muuta asiaa minnekään.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold