Losing my life

 Song of the day;;

→ Aphex Twin - aisatsana [102]

--

Huomenna on se SYLI:n kartoituskäynti. Onneks sairaanhoitaja tulee mukaan. Ahdistaa, koska syömishäiriöstä ja siihen liittyvistä jutuista on mulle edelleen tosi hankalaa. Sairaanhoitaja vakuutteli kuitenkin mulle, ettei tää käynti velvoita mua sitoutumaan mihinkään ja eihän me ensinnäkään ees tiedetä, onko niillä mitään mulle tarjota (mulla on kuitenkin ihan piirun verran mutkikkaampi tilanne, kun tää diabetes kietoutuu tähän syömishäiriöön niin voimakkaasti). Mutta katotaan mitä siitä tulee. Mietin myös tässä, että jos ens kuulle varailisin uutta tatuointiaikaa, kun porukat lupasi mulle synttärilahjana sellaisen kustantaa. Mietin, jos ottaisin jotain uutta peittämään mun kaksi vanhinta tatuointia - ei siksi, että katuisin niitä, vaan siksi, ettei ne yksinkertasesti enää sovi tähän ns. teemaan, joka mun tatuoinneilla on. Mua muuten jotenkin huvitti se, että edellisen lääkärikäynnin jälkeen lääkäri oli Omakantaan kirjottanu että ''teetättänyt käsivarsiin uusia tatuointeja, ne kiinnostavat''. Sillein mitä tekemistä sillä nyt on minkään kanssa?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold