You're gonna go far, kid

 Song of the day;;

→ The Arcadian Wild - Hers

--

Tänään oli aika kylmä, mikä meinaa sitä, että mulla tulee olemaan taas oikein miellyttävä talvi, kun palelen 24/7. No, ei voi mitään. Talvi on mun lempivuodenaika, eikä se oo sen syytä, etten mä kestä enää kylmää yhtään. Tänään oli fysioterapia ja se meni kivasti. Jaksoin sen jälkeen tiskata puolet tiskeistä, loput sitten huomenna. Huomenna mulla onkin ihanasti silmänpohjakuvaus kello helvetin 7:45, eli voipi olla, ettei mun kannata mennä nukkumaan ollenkaan, kun meen normaalisti siinä 3-4 väliin tai 4 jälkeen, joten järkevämpi nukkua sitten pienet päikkärit jälkeenpäin. Laitoin tatuoijalle tänään viestiä, kun sain päätettyä, minkälaisen kuvan haluan. Kävin tänään kaupassa ja ainakin tohon meidän lähiässälle oli tullu jo joulusuklaat (on siis varmaan muuallekin) ja muut tsögediböngit. Onhan ne aika aikasessa joo, mutta... kamoon, tiedätte, että mä rakastan joulua. Mua ei haittaa yhtään. En tiiä vielä, millasen joulukalenterin hommaan, mut jos bongaan Essencen kalenterin tässä lähiaikoina niin aivan varmasti ostan sen. Pari vuotta sitten en kerenny ja se kummittelee mua edelleen (vaikka viime vuonna ehdinkin)...

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold