the beautiful name

huomenta. eilen käytiin Linnanmäellä, joten nyt mä kertoisin siitä, eiks je.

ekaks mä heräsin klo. 4.45 ja menin syömään aamupalaa, johon sisältyi vähän muroja. sen jälkeen puin päälle ja laitoin hiukset. ja suunnilleen 5.35 me lähdettiin. sitten jäin koulun linkkupysäkille, koska Masa odotti siellä. me käveltiin koululle ja ihan pian siitä se linja-auto tuli ja me mentiin sinne. näin alko matka kohti Timolaa.

seuraavana me pysähdyttiin Kuortin ABC'llä. mä ostin sieltä yhden mangan, kolme askia salmiakkia ja kolme tikkaria + mulle ja Masalle yhteiseks pikkupussin sipsiä ja kokista. kun lähdettiin taas jatkaan matkaa, mä ja Masa siirryttiin eteen istuun, jotta nähtii paremmi maisemia.

sitte me pysähyttiin Tikkurilan Raxissa. mä en syöny siel muutakun yhden palan pitsaa ja mukillisen kokista. sitten käytiin Masan kanssa Seppälässä, mukaan tarttui siisti vyö sekä ihana huivi. Masa osti vihreän pussukan, johon se sitten laittoi rahansa.

seuraavaks me oltiinkin jo Lintsillä. ekana me saatiin rannekkeet, ja sitten sieltä suunnattiin kohti Vekkulaa. se oli jännä paikka, käytiin siellä ainenki kuudesti. sitten me mentiin Kammokujalle, siel käytii vaa kahesti, samoin Kummitusjunassa. sitten oli matka kohti Linnunrataa. siel me käytii aineski 10 kertaa, se oli niin siisti. sitten me mentiin syömään, otettiin jotain ihme hilejuomaa ja donitsi. ja mä ostin viel pillimehunkin. sitten ku selvittii sielt, mentii pelaa kaikenlaisia pelejä. mulle tarttu mukaan kaks avaimenperää, kirsikkatikkari, söpö koirapehmolelu, superkoirapehmolelu, matkashakki ja en sitten muista, oliko muuta.

sitten me mentiin Hypyttimeen. siinäkin käytiin monesti, oli kivaa. me käytiin myös vanhassa vuoristoradassa, maailman pyörässä, hevosradalla (vai mikä son) ja siin jutus joka menee hitaasti ylös ja sielt näkee koko linnanmäen ja muutaki Helsinkiä.

oli hauskaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Don't be alarmed, it's not the end of the world

Wake me