last white

mä olen __taas__ täällä koululla ja mun pitäis tehä tota työtä, mut tällä kertaa se ei es avaudu, joten ei oo mun vikani ko en pysty tehä sitä. nettimesekään ei jaksa toimia ja mulla menee hermot sen kanssa .... voi vtu ko omal koneel mese toimii suunnilleen 100x paremmin ko toi. et kyllä mä mielummi sen sitte valitsisin ko tän. tossa noiki mökää -.- hohhoijjaa. enpäs ny jaksais kuunnella ko noi käkättää tosa ja mä en nukkunu viime yän kovin hyvin ja masentaa viel kaiken lisäks. annetaaks aplodit ?

mulle siis. eh eh. no ei tarvi, soli vaan vitsi. tai jotai.

voi kerpele, mun aivoni räjähtää kohta -.- eiks noi osaa olla __minsaakaan__ hiljaa .... mikä ny noi hauskaaki on. saatana.

ehkä mä menisin tästä, ennenkun mun aivoni oikeasti sanovat sopimuksen irti. hei hei ja hyvää päivän jatkoa.

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold