it sucks living like me, mom. it's hell.

hyvää iltaa. ajattelin tulla jotain selittämään, kello on 2.50 joten on sunnuntai, mikä meinaa sitä että koulu alkaa huomenna... vika vuos yläastetta (ja peruskoulua), vois koittaa muutamia numeroita nostaa ja ehkä ne läksytkin vois tehä kotona useemmin kö kerran vuodessa, ei oikein viime vuonna onnistunu, hehehe...

ens viikolla tulee 7 viikkoa tyttöystävän kanssa täyteen. täytyy sanoa, et vaikka mun tyttö asuukin Amerikassa ja on sixty-fifty chäänssit ettei me koskaan edes tavata, mä olen aivan äärettömän onnekas ja tyytyväinen, että mä tutustuin siihen. tällä hetkellä se on ainoa henkilö, joka saa mut uskoon siihen, että mä tulen koskaan paremmaksi, että mä saan joskus kaikki sotkut sisältäni siivottua. mä olen sille ihan jumalattoman kiitollinen siitä, että se jaksaa olla mun tukena vaikka sillä on omiakin ongelmia. mä olen valmis olemaan myöskin sen tukena, mä olen valmis vaikka valvomaan yöni jutellessani sen kanssa jos se sitä tarvitsee.

mä tiedän, ettei se tule tätä koskaan lukemaan, mutta se tietää tän jo joka tapauksessa. mä rakastan sua, Destany. vielä joskus mä haluan tavata sut oikeasti, kuulla sun äänesi, halata sua, suudella sua. kiitos. mä olen nyt sanottavani sanonut.

kuitenkin. mä menen nyt nuq, kello on kohta kolme ja pitäis kymmeneltä herätä. voi vittu, ekasta viikosta tulee aivan täyttä tuskaa... unirytmi on päin helvettiäkö.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold