Lights and camera


hyvää kesälomaa kaikille, sekä myöskin onnia tuoreille ylioppilaille ja muille valmistuneille! nyt on kevätjuhla vietetty ja vaikka kesäloman eka virallinen päivä onkin maanantai, mulle se alkoi jo nyt. sää oli koko päivän aivan mahtava, joten kotia selviydyttyäni ja hieman terveellisesti donitsia ja energiajuomaa itseeni ahdettua minäkin vietin käytännössä koko päivän ulkosalla. siellä oli niin ihanan lämmintä ja niin kesäistä! nyt on tietysti jo hämärää ja viiliämpää, mutta koska kello alkaa lähestyä jo kahta, alkaapi kohta myös valaistua jälleen.


mitähän sitä sit tänä kesänä tulis tehtyä? tietysti kaikkea mitä muinakin kesinä; synttäreiden viettoa, lapissa käymistä, shoppailua, oleskelua, uimista, syömistä, lukemista, valokuvausta... kaikkea sitä tuohon kymmenen viikon aikahaarukkaan mahtuukin. mua ei oikiastaan ole niin paljoa enää haitannut se, että vietän suurimman osan kesästäni keskenäni, sillä vaikka mä en itsestäni pidäkään, mä olen oppinut pitämään omasta seurastani, vaikka välillä se johtaakin hyvin sairaalta vaikuttavaan yksinpuhumiseen. sitä mä tosin olen harrastanut jo skidistä asti, joten ei se mitään !


synttärit tulikin tossa mainittua, ja niitähän löytyy ihan useampi. kesäkuussa on Runtin synttärit (se täyttääpi kolme jo, iso tyttö on tuo minun mussukkaiseni), heinäkuussa isin, meikämandoliinin, toisen ukin ja kai kummisedänkin? kesäkuussa saattaa olla myös tätini synttärit, mutta näistä en mee vannoon, koska en muista niitä olleskaan. mun omiin on aikaa sellanen reilu kuukausi. varmaan keretään viettää ne kotona ennekö lähetään lappiin. sitä ennen kuitenkin on kesäkuu aikaa tehdä mitä ikinä tahdonkin. tosin pitäis käydä reilun viikon päästä kyssissä keskustelemassa niinkin mielenkiintoisista asioista kuin mun pituuskasvustani...


mut antaa sen nyt olla. kello on kymmentä vaille kaksi, on siis toukokuun vika päivä ja nyt meitsi taitaa lähteä vähän koettaan, jos sitä unta tarttuis tähänkin hajakaaliin. se ois moro sit tältä erää, viettäkää nyt railakkaat bileet ja oikein mukavaa, lämmintä ja aurinkoista kesälomaa kaikille karvaisille ja karvattomillekin kavereille!

- ronnie

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold