Where would we be now

Song of the day;;

→ Bring Me The Horizon - i apologise if you feel something

I saw you staring out of your own abyss again
Waiting for something you're not sure even still exists
Don't be afraid to wonder, don't be afraid to be scared
It should never be a prison
So I apologise if you feel something
But love is all we have, feel something, I know
Or if I steal something, please remember it is mine
Real something

--

Kyllä, shamelessly lisäsin noi kaks puuttuvaa päivän biisiä äsken. Muutin tosiaan tos viikonloppuna, joten en kerennyt käydä kirjottelemassa. Sain jopa kaikki tavarat purettua kahdessa päivässä ja nyt vielä kun tänä lauantaina saan työpöydän hommattua niin kaikki alkaa olla taas kondiksessa. Tänään kävin lääkärillä ja jotenkin se lääkärisetä ja hoitajatäti oli kummatkin tosi ymmärtäväisiä mun tilanteen suhteen, ei ruvenneet syyttelemään ja olemaan sillein 'mitä vittua sä teet'. Päätettiin että edetään hitaasti koska 1) se on realistisinta, 2) on oikiasti aika vaarallista, jos verensokerit romahtaa yhtäkkiä ja 3) mun pää ei kestäisi mitään äkkimuutosta nyt. Kävin lisäksi vihdoin optikolla (hankala uskoa että mun nykyiset lasit sain puolitoista vuotta sitten, kun yleensä oon vaihtanut aina vuoden välein), jossa selvisi että mun nykyiset lasit on liiankin vahvat, eli miinusta tuli uusiin laseihin vähemmän. En ymmärrä miten se on mahdollista, mutta eipä sillä väliä. Kahdet ihanat kehykset valitsin ja noin parin viikon päästä saan ne. Naureskelin itsekseni sitä, että ihan onnellisesti opiskelijabudjetilla kävin hommaamassa melkein 300€ lasit. No jaa.... Tulipas tästä pitkä selostus. Ai niin! Oon nyt melkein puolet tosta BMTH:n uusimmasta kuunnellu, onhan se ihan helvetin erilaista kun kaikki edelliset, mutta ei se mun mielestä niin pahalta kuulosta. Oonkohan mä kuunnellu liikaa 80-luvun poppia ja indietä kun mua ei toi popahtavampi tyyli haittaa ollenkaan... Anygays, oon selittäny jo liikaa ja mun pitäis vielä jostain perseestä repiä esseeseen semmoset 400 sanaa. Joo. En nauti mäkään tästä.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold