No saving me

 Song of the day;;

→ Carl Orff & London Symphony Orchestra - Carmina Burana: I. ''O Fortuna''

--

Lääkäri meni ihan ookoo. En ollu ennen tavannut tätä kyseistä lääkäriä eikä se selvästikään ollu lukenu mitään mun tietoja, joten sen puolesta oli aika epämukavaa. Pitäis kahden viikon päästä käydä uudestaan ja jotenkin mua jäi vaivaamaan aivan kauhiasti se, miten se lääkäri kuvitteli että mä pystyn tässä näiden mielenterveysongelmien kanssa tekemään niin monta muutosta näin lyhyessä ajassa. Ei tule onnistumaan enkä kerenny sanoa mitään kun hän lähti jo kiitämään jonnekin muualle. Tekis melkein mieli vaan perua se aika... Katotaan nyt. Hain siskon kun olin vähän aikaa kämpillä oleskellu, käytiin syömässä ja tultiin kämpille. Käytiin kaupassa ja katottiin telkkaria. Huomenna mulla on verikoe sen kalium-arvon seuraamista varten ja sitten varmaan käydään syömässä ja kirpparilla, illalla ois tarkotus käydä elokuvissa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold