Rollercoaster

 Song of the day;;

→ AWS - Még lélegzem


Megint görnyedek egyedül az ágyamban

Sírnék, de röhögök, lázasan menekülök

Vízbe fulladtam álmomban

Most nyitott szemmel újra lemerülök


Ledobom a takarót, míg a testemet

Defibrillálja a panelrengeteg

Hangos utcák, idegen emberek

Fulladozom, ha veletek lélegzem

Játszom, kicsit meghalok

És ugyanígy élem a holnapot


Fáj, ahogy a tudatom sugara éget

De hamuvá válik, amíg elfelejtlek téged


Én még élek

Még ugyanúgy lélegzem

Még valamit várok

Épp csak látni akartam

A napvilágot


Élek

Még ugyanúgy lélegzem

Még valamit várok

Próbáltam magamba szívni

A boldogságot


Belevetem magamat a játékba

Fekszem a széttört poharak között

Síneken feküdtem álmomban

Félek ezúttal ébren se menekülök

Darabokra hasadok, míg a gépezet

Elfelejteti a rossz emléket

De amíg a szárnyaim keresem

A lábaim belefulladnak a lélegzésbe

Játszom, kicsit meghalok

És ugyanígy élem a holnapot


Én még élek

Még ugyanúgy lélegzem

Még valamit várok

Épp csak látni akartam

A napvilágot


Élek

Még ugyanúgy lélegzem

Még valamit várok

Próbáltam magamba szívni

A boldogságot


Még lélegzem

Még lélegzem

Még lélegzem

Még lélegzem


Zuhanok a semmiségben

Senki se hallja az imám

Vak vagyok a fényességben

És nem találom az irányt


Zuhanok a semmiségben

Senki se hallja az imám

Vak vagyok a fényességben

És nem találom az irányt


Én még élek

Még ugyanúgy lélegzem

Még valamit várok

Épp csak látni akartam

A napvilágot


Élek

Még ugyanúgy lélegzem

Még valamit várok

Próbáltam magamba szívni

A boldogságot

--

Kävin hoitajalla ja osallistuin luennolle etänä (siis kuuntelin puolella korvalla ja puuhailin samalla kaikkea muuta, kuten asiaan kuuluu). Huomenna sitten meen aivan vitun liian aikasin sinne lääkäriin ja sitten vähän ennen viittä haen siskon juna-asemalta.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold