Collide

 Song of the day;;

→ AWS - Hajnali járat


A város tetején ülve nézem

Hogyan lángol a világ

Hogy a napnak a sugara

A szmogfelhõkbe bele-bele fúrja magát


Nézem az utcákat, a tereket, a falakat

Hallottam már ezeket a zajokat

Úgy szeretem a reggeli szagokat

Mégis a földben bomlanak el


A jelenem csakis én vagyok

És egyre rövidebbek a nappalok

Gyengül a kép, akadozik a vétel

De változni akarok

Zuhanok lefelé

És érzem a csontjaim lettek a fék

Keresem a jegyemet

Nehogy holnap is ugyanezt dobja majd a gép

Kérem vigyázzanak, az ajtók záródnak

Már látszik a fény

De ez még csak a hajnali járat


Rázza a város az elsõ buszt

Ahogy átível a Dunán

Amin a bejövõ égéstermék

Fojtja az átutazók nyakát


Nézem az ellenséges szemeket

Ezeket a barátságtalan fejeket

Én már tudok rólatok eleget

És ti is a földben bomlotok el


A holnapomért csak én vagyok

De egyre rövidebbek a nappalok

Gyengül a kép, akadozik a vétel

De változni akarok

--

Tänään oli fysioterapia. Se meni aika kivasti. Olin laiska enkä jaksanu ruveta vielä kouluhommien kimppuun, mut onneksi kerkiää vielä. Ranteet on edelleen ihan mustelmilla. Huomenna ajattelin siivota ja katotaan sitten että teenkö ne kouluhommat sillon vai maanantaina.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold