Science

 Song of the day;;

→ AWS - Hol voltál?


Hol voltál, amikor egyedül

Maradtam a sötétben?

Hol jártál, amikor minden percben

Magammal küzdöttem?

Hol voltál, amikor az üvöltésem

Törte meg az éjszakát?

Hol jártál, amikor senki se hitte

Hogy túl közel a halál?


Bármerre jársz, akármit csinálsz

Isten megbocsát, de én nem

Bármerre jársz, akármit csinálsz

Ha könyörögsz, megbocsát, de én nem

Hol voltál, amikor nem érdekelt

Hogy ki lesz majd, aki bánt?

Hol jártál, amikor úgy fáztam

Hogy nem éreztem mást?

Hol voltál, amikor a könyörgésem

Senkit se érdekelt?

Hol jártál, amikor éveknek hittem

A múló perceket?

Hol voltál, amikor szeretet

Kellett volna, de te elvetted?


Bármerre jársz, akármit csinálsz

Isten megbocsát, de én nem

Bármerre jársz, akármit csinálsz

Ha könyörögsz, megbocsát, de én nem


Ma mindenre választ kaptál

Régóta vártam, hogy előttem állj

Ma mindenre választ kaptál

Te ugyanúgy sáros vagy, mint más


Bármerre jársz, akármit csinálsz

Isten megbocsát, de én nem

Bármerre jársz, akármit csinálsz

Ha könyörögsz, megbocsát, de én nem


Bármerre jársz, akármit csinálsz

Isten megbocsát, de én nem

Bármerre jársz, akármit csinálsz

Ha könyörögsz, megbocsát, de én nem

--

Tänään käytiin vaatekaupoilla ja syömässä. Illalla katottiin Possea ja huomenna porukat tulee hakemaan meidät. Kiva päästä käymään kotona. Tää syksy on ollut aika helvetin rankka ja pieni levähdystauko tulee ihan oikiasti tarpeeseen nyt.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Don't be alarmed, it's not the end of the world

Wake me