move along

ja hei taas. mä olen tehny parannusta ja kattokaa ny. mähä seikkailen täälä taas. ropetus jatkuu ja kohta meen syömään iltapalaa. sitten pitää kuivatella hiukset viäl kunnol ja suoristaa ne, et non sit huamiseks iha kunnosa. hyvää musiikkia, Move Along sattuu oleen kappaleen nimi. ja kappas mörköä, satuin oleen ihana [as always] ja vetäsin tästä kappaleest inspaa mun SaixSora oneshottii. ose kuiteski hyvä, mine tykkeen. sit mä löysin tost Narutost taas kaks kiinnostavaa hippiäistä, Monjun ja Menman nimittäi. Menma ainaki hyvi herttane tyyppi.

ahaa, kappale vaihtu.. Who I Am Hates Who I've Been.. LOISTAVAA ! tästäki mä vetäsin inspan ja kirjotin iiihanan NagatoxYahiko oneshotin. kyl mä osaan, näist kappaleist on kiva vetää ideoita. hmm.. sen shotin nimi vaan oli Menneisyydessä on kaikki paremmin tai jtn, mut sen SaixSora shotin nimi oli ihan Move Along. kato vittu jee, sit mä olen kirjottanu kans sellasen jännän YaguraxUtakata shotin jonka nimi oli Seitsemän suudelmaa, arvatkaa kaks kertaa mistä se nimi johtuu. inspana kyl käytin sillon seihtemää kuoleman syntiä.

!! moi.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold