shut up

joo, terve taas pitkästä aikaa. mä se aina osaan ja unohan tän paskan ihan kokonaan, ehe ehe. mulla on tylsää ja nälkä. HEI JES, SIEL O NIITÄ TORTTUJA ! omg jee mahtavaa ihanaa perkele. mulla on tänään ollu jostai syystä aivan saatanan Sasukemainen olo, vittu son häirihtevää. hmm jjoo, en mä ainakaan mikää seko oo, mitä ny kattelee noita kirjotuksia esm brownien ns. kotisivuilta... vähä.. omalaatune vaa. ainaki mun kirjotustyyli on iha from hell ja kaikki tunnistaa mut ku näkee kirjotusta, vittu jee.

no hoihoijaa, kuuntelen tällä hetkellä Hamster Dancea, on siinäki vittu järkevä tyyppi, palvokaa mua saatana. no vitsi vitsi, ei tartte, ellette iha välttämättä haluu, ehe ehe. kyllä joo, ho ho, pitääki tos tehä pari random syssyä ja sitte käyä keittiössä seikkailemassa ja tulla tähä takas mädännyttään aivojani. mä join tänään enegiajuomaa. sit mä kirjotin myös tarinan, jonka senki löytää tuolt homo ns. kotisivuilt vittu meinasin taas osata kirjottaa, hupsis saatana. no, se oli vahinko.

terveisii sinneki.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

meitsin lempijutut, osa 4

Wake me

Out of the cold